|
1 |
|
Naslov: | Didaktičke teorije / urednici Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel ; prevela Maja Haeusler ; autori priloga Wolfgang Klafki... [et al.] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1992 |
Materijalni opis: | 127 str. : graf. prikazi, tabele ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 5 |
Napomena: | Prijevod djela: Didaktische Theorien. - Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | didaktika - teorija * obrazovanje * kritičko-konstruktivna didaktika * kritičko-komunikativna didaktika * berlinski model * hamburški model * kibernetičke metode * kurikulum * kurikularna didaktika * ciljno usmjereni pristup * zbornik radova |
Sažetak: | <Predgovor urednika>, <Didaktika kao teorija obrazovanja u okviru kritičko-konstruktivne odgojne znanosti>, <Didaktika kao teorija podučavanja>, <Didaktika kao kibernetičko-informacijska teorija>, <Didaktika kao teorija kurikuluma>, <Didaktika kao kritička teorija nastavne komunikacije>, <Zaključna rasprava> |
UDK: | 37.02:371.3+37.013/.011.33(082) |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.02 DID |
Inventarni broj: | 15105, 15107, 16771, 17344, 17345, 17727, 17728, 17729, 17730, 17731, 17732, 17733, 18428 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 994 |
|
2 |
|
ISBN: | 953-6101-39-4 |
Autor(i): | Bruner, Jerome |
Naslov: | Kultura obrazovanja / Jerome Bruner ; [prevela s engleskog: Božica Jakovlev] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2000 |
Materijalni opis: | 232 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: The culture of education. - Str. 193-219: Bibliografija |
Ključne riječi: | obrazovanje * pedagogija * teorija |
Sažetak: | <Kultura, um i obrazovanje>, <Folk pedagogija>, <Složenost obrazovnih ciljeva>, <Poučavati sadašnjost, prošlost i moguće>, <Kako razumjeti i objasniti druge umove>, <Narativni iskazi prirodnih znanosti>, <Narativni konstrukt stvarnosti>, <Znanje kao djelovanje>, <Sljedeće poglavlje psihologije> |
UDK: | 37.01 |
Namjena : | PS - ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.01 BRU k |
Inventarni broj: | 16344, 16345, 16346, 16959, 17702, 17703 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 6 |
|
3 |
|
ISBN: | 0-415-09622-7 |
Autor: | Christian, Barbara |
Naslov: | The race for theory |
Matična publikacija: | The post-colonial studies reader / edited by Bill Aschroft, Gareth Griffiths and Helen Tiffin; str. 457-460 |
Impresum: | London and New York : Routledge, 2001 |
Napomena: | Part XIII: Education |
Ključne riječi: | obrazovanje * postkolonijalna kritika * postkolonijalna teorija |
UDK: | 82.0:37 |
Signatura | 82.09 POST |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna |
MFN: | 5367 |
|
4 |
|
ISBN: | 0-415-09622-7 |
Autor: | Altbach, Philip G. |
Naslov: | Education and neocolonialism |
Matična publikacija: | The post-colonial studies reader / edited by Bill Aschroft, Gareth Griffiths and Helen Tiffin; str. 452-456 |
Impresum: | London and New York : Routledge, 2001 |
Napomena: | Part XIII: Education |
Ključne riječi: | obrazovanje * postkolonijalna kritika * postkolonijalna teorija |
UDK: | 82.0:37 |
Signatura | 82.09 POST |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna |
MFN: | 5366 |
|
5 |
|
ISBN: | 0-415-09622-7 |
Autor: | Mukherjee, Arun P. |
Naslov: | Ideology in the classroom : a case study in the teaching of English literature in Canadian universities |
Matična publikacija: | The post-colonial studies reader / edited by Bill Aschroft, Gareth Griffiths and Helen Tiffin; str. 447-451 |
Impresum: | London and New York : Routledge, 2001 |
Napomena: | Part XIII: Education |
Ključne riječi: | obrazovanje * postkolonijalna kritika * postkolonijalna teorija |
UDK: | 82.0:37 |
Signatura | 82.09 POST |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna |
MFN: | 5365 |
|
6 |
|
|
7 |
|
ISBN: | 0-415-09622-7 |
Autor: | Thiong'o, Ngugi wa |
Naslov: | On the abolition of the English department |
Matična publikacija: | The post-colonial studies reader / edited by Bill Aschroft, Gareth Griffiths and Helen Tiffin; str. 438-442 |
Impresum: | London and New York : Routledge, 2001 |
Napomena: | Part XIII: Education |
Ključne riječi: | obrazovanje * Afrika * postkolonijalna kritika * postkolonijalna teorija |
UDK: | 82.0:37 |
Signatura | 82.09 POST |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna |
MFN: | 5363 |
|
8 |
|
ISBN: | 0-415-09622-7 |
Autor: | Viswanathan, Gauri |
Naslov: | The beginnings of English literary study in British India |
Matična publikacija: | The post-colonial studies reader / edited by Bill Aschroft, Gareth Griffiths and Helen Tiffin; str. 431-437 |
Impresum: | London and New York : Routledge, 2001 |
Napomena: | Part XIII: Education |
Ključne riječi: | obrazovanje * Indija * postkolonijalna kritika * postkolonijalna teorija |
UDK: | 82.0:37 |
Signatura | 82.09 POST |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna |
MFN: | 5362 |
|
9 |
|
ISBN: | 0-415-09622-7 |
Autor: | Macaulay, Thomas |
Naslov: | Minute on Indian education |
Matična publikacija: | The post-colonial studies reader / edited by Bill Aschroft, Gareth Griffiths and Helen Tiffin; str. 428-430 |
Impresum: | London and New York : Routledge, 2001 |
Napomena: | Part XIII: Education |
Ključne riječi: | obrazovanje * postkolonijalna kritika * postkolonijalna teorija |
UDK: | 82.0:37 |
Signatura | 82.09 POST |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna |
MFN: | 5361 |
|
10 |
|
|
11 |
|
ISBN: | 953-212-100-5 |
Autor(i): | Haralambos, Michael ; Holborn, Martin |
Naslov: | Sociologija : teme i perspektive / Michael Haralambos, Martin Holborn ; prevele s engleskoga Mirjana Paić Jurinić, Rajka Rusan, Vesna Tomić ; stručna redakcija Nenad Fanuko |
Impresum: | Zagreb : Golden marketing , 2002 |
Materijalni opis: | 1116 str. : ilustr. ; 27 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: Sociology : themes and perspectives. - Str. 1080-1100: Bibliografija. - Kazalo |
Ključne riječi: | sociologija-predmet i svrha * sociološke škole i pravci * sociološke perspektive * društvena stratifikacija * spol i rod * rasa, etnicitet i nacionalnost * siromaštvo i socijalno isključenje * zločin i devijantnost * religija * obitelj i kućanstva * moć, politika i država * rad, nezaposlenost i dokolica * obrazovanje * kultura i identitet * komunikacija i mediji * metodologija * sociološka teorija |
UDK: | 316(075) |
Ostali autori / urednici: | Paič Jurinić, Mirjana ; Rusan, Rajka ; Tomić, Vesna ; Fanuko, Nenad |
Namjena : | poslijediplomski studij književnosti |
Signatura: | 316(073) HAR S |
Inventarni broj: | III-1866 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna |
MFN: | 7437 |
|
12 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Hurn, Christopher J. |
Naslov: | Conflict theory |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 111-114 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 114 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | Članak se bavi odgovorima poznatih sociologa Marxa, Webera i Durkheima na pitanja da li su ljudske zajednice općenito karakterizirane harmonijom i redom ili označene neprestanim konfliktima, da li su i red i sukob prisutni doslovno svugdje što je najbolja početna točka za daljnju analizu, da li su red i harmonija površni, da li se pokoravamo zakonima, da li su revolucije relativno rijetke u ljudskom društvu zato što se većina ljudi miri sa statusom quo... |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje * teorija sukoba * Marx * Weber * Durkheim |
UDK: | 316+37 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9131 |
|
13 |
|
Naslov: | Didaktičke teorije / autori priloga Wolfgang Klafki...[et al.] ; urednici Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel ; prevela Maja Häusler |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1992 |
Materijalni opis: | 127 str. ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela:Didaktische Theorien. - Bibliografske bilješke uz svaki prilog. - Ostali autori: Wolfgang Klafki, Wolfganag Schulz, Felix von Cube, Christine Möller, Rainer Winkel, Herwig Blankertz |
Ključne riječi: | obrazovanje * didaktika * planiranje nastave * kibernetika * informacija * teorija kurikuluma * komunikacija |
UDK: | 37.02(082) |
Signatura: | BF 37.02(082) DID U-1 |
Inventarni broj: | 4604 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika |
MFN: | 1192 |
|
14 |
|
ISSN: | 0032-3241 |
Autor: | Rodin, Davor |
Naslov: | Problemi političkih nauka u SR Hrvatskoj |
Matična publikacija: | Politička misao : časopis za političke znanosti / [glavni i odgovorni urednik Radovan Vukadinović], God. 15(1978), br. 1, str. 3-15 |
Impresum: | Zagreb : Fakultet političkih nauka : Centar za kulturnu djelatnost, 1978 |
Napomena: | Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary |
Sažetak: | Kritizira se politička teorija SR Hrvatske u prošlom stoljeću. |
Ključne riječi: | sociologija politike * politička teorija * SR Hrvatska * obrazovanje |
UDK: | 316.334.3(497.1) |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 5844 |
|
15 |
|
ISSN: | 1330-0288 |
Autor: | Spajić-Vrkaš, Vedrana |
Naslov: | Globalizacija i izobrazba : apokalipsa raja ili rajska apokalipsa |
Matična publikacija: | Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica Ljiljana Kaliterna], God. 8(1999), br. 4(42), str. 579-600 |
Impresum: | Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 1999 |
Napomena: | Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung |
Sažetak: | Opisujući prijelaz iz tzv. zlatnog doba škole i zlatnog doba izobrazbe u zlatno doba učenja, autorica iznosi tvrdnju da su suvremene promjene u izobrazbi kojima se naglašava dimenzija učenja posljedica djelovanja triju čimbenika: globalizacije, post-modernih zaokreta u znanosti te politika i programa međunarodnih institucija i nevladinih udruga. |
Ključne riječi: | obrazovanje * teorija obrazovanja * globalizacija |
UDK: | 37.014 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 1294 |
|
16 |
|
ISSN: | 0350-154X |
Autor: | Đorđević, Dragoljub B. |
Naslov: | Udes sociologije na univerzitetu |
Matična publikacija: | Revija za sociologiju : sociologijski tromjesečnik / [urednik Vjekoslav Afrić], God. 20(1989), br. 1-2 (70), str. 49-60 |
Impresum: | Zagreb : Sociološko društvo Hrvatske, 1989 |
Napomena: | Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary |
Sažetak: | U tekstu se izvještava o rezultatima socio-empirijskog istraživanja tz. marksističkog obrazovanja na Univerzitetu u Nišu. Interpretiraju se podaci vezani za sociologiju, a zanemaruju onim o marksističkoj filozofiji, političkojh ekonomiji i političkom sistemu SFRJ. |
Ključne riječi: | sociologija na sveučilištu * Niš * marksističko obrazovanje * marksistička teorija |
UDK: | 316.377 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 288 |
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
ISBN: | 953-212-100-5 |
Autor(i): | Haralambos, Michael ; Holborn, Martin |
Naslov: | Sociologija : teme i perspektive / Michael Haralambos, Martin Holborn ; [prevele s engleskoga Mirjana Paić Jurinić, Rajka Rusan, Vesna Tomić] ; stručna redakcija Nenad Fanuko |
Impresum: | Zagreb : Golden marketing , 2002 |
Materijalni opis: | VI, 1116 str. : ilustr. ; 27 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: Sociology : themes and perspectives. - Str. 1080-1100: Bibliografija. - Kazalo |
Ključne riječi: | sociologija-predmet i svrha * sociološke škole i pravci * sociološke perspektive * društvena stratifikacija * spol * rod * rasa * etnicitet * nacionalnost * siromaštvo * socijalno isključenje * zločin * devijantnost * religija * obitelj * kućanstvo * moć * politika * država * rad * nezaposlenost * dokolica * obrazovanje * kultura * identitet * komunikacija * mediji * metodologija * sociološka teorija |
UDK: | 316(075) |
Signatura: | SOC 316 HAR s |
Inventarni broj: | 9129, 9130, 9131, 9132, 9667, 9668, 10505, 11559 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 2564 |
|
21 |
|
|
22 |
|
Naslov: | Teorija i praktika sočinenij raznyh žanrov : posobie dlja fakul'tativnyh zanjatija : VII - VIII klassy / pod redakciej T. A. Ladyženskoj i T. S. Zepalovoj |
Impresum: | Moskva : Prosveščenie , 1970 |
Materijalni opis: | 269 str., [8] str. s tablama ; 22 cm |
Jezik: | ruski |
Napomena: | Bilješke uz tekst |
Ključne riječi: | pedagogija - obrazovanje - metodika |
UDK: | 37 |
Signatura: | SF 19137 |
Inventarni broj: | 37633, 42876 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Zavoda za slavensku filologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/slavfilologija |
MFN: | 7996 |
|
23 |
|
|
24 |
|
|
25 |
|
ISBN: | 0-309-07036-8 |
Naslov: | How people learn : brain, mind, experience, and school / John D. Bransford, Ann L. Brown, and Rodney R. Cocking, editors |
Izdanje: | Expanded ed. |
Impresum: | Washington : National Academy Press , cop. 2000 |
Materijalni opis: | X, 374 str. : graf. prikazi ; 25 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Bibliografija. - Kazalo |
Ključne riječi: | obrazovanje * teorija učenja * učenje * poučavanje * učitelji * tehnologija u obrazovanju |
Sažetak: | Evaluates the most current scientific data on learning, teaching and learning environments. The objective of the book was to ascertain what is required for learners to reach deep understanding, to determine what leads to effective teaching and to evaluate the conditions that lead to supportive environments for teaching and learning. Six areas that are relevant to a deeper understanding of students' learning processes are explored: the role of prior knowledge in learning; plasticity and related issues of early experience upon brain development; learning as an active process; learning for understanding; adaptive expertise; and learning as a time-consuming endeavor. The book discusses research in another 5 areas that are relevant to teaching and environments that support effective learning: the importance of social and cultural contexts; transfer and the conditions for wide application of learning; subject matter uniqueness; assessment to support learning; and the new educational technologies. |
Sadržaj: | Part I: Introduction ..Learning: From speculation to science Part II: Learners and learning ..How experts differ from novices ..Learning and transfer ..How children learn ..Mind and brain Part III: Teachers and teaching ..The design of learning environments ..Effective teaching: Examples in history, mathematics, and science ..Teacher learning ..Technology to support learning Part IV: Future directions for the science of learning ..Conclusions and recommendations for research |
UDK: | 159.9 |
APA CC: | 3500 |
Ostali autori / urednici: | Bransford, John D. |
URL : | http://www.nap.edu/ |
Signatura: | 3500 2000 HOW |
Inventarni broj: | 46/2003 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 4624 |
|
26 |
|
Autor: | Polić, Milan |
Naslov: | Inovativna škola kao povijesni zahtjev |
Matična publikacija: | Istraživanja odgoja i obrazovanja, vol. 9 (1992), str. 19-30 / [glavni i odgovorni urednik: Arjana Miljak] |
Impresum: | Zagreb : Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 1992 |
Napomena: | Str. 30: Bibliografija; . - Str. 19: Sažetak; . - Str. 30: Summary |
Ključne riječi: | odgoj * obrazovanje * pedagogija, teorija * osnovne škole * srednje škole |
UDK: | 37:37.01:373.3/.4 |
Signatura | PE (050) IST |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 483 |
|
27 |
|
|
28 |
|
ISBN: | 953-6101-60-2 |
Autor(i): | Glasser, William |
Naslov: | Kvalitetna škola : škola bez prisile / William Glasser ; [prevela s engleskog Božica Jakovlev] |
Izdanje: | Izmijenjeno izd |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2005 |
Materijalni opis: | 147 str. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 67 |
Napomena: | Prijevod djela: The quality school. - Str. 143-145: Bilješke |
Ključne riječi: | sustav obrazovanja * kvalitetno obrazovanje * poučavanje * motivacija * teorija izbora * ocjenjivanje * međuljudski odnosi |
Sažetak: | <Kvalitetno obrazovanje jedini je odgovor na probleme naših škola>, <Uspješno poučavanje vjerojatno je najteži posao na svijetu>, <Potrebno nam je voditeljsko upravljanje bez prisile - od prosvjetnih vlasti do nastavnika>, <Teorija izbora i motivacija>, <Svijet kvalitete>, <Kako djelujemo: dobro se osjećamo kada kvalitetno radimo>, <Kvalitetan rad u školi>, <Ocjene i druge temeljne značajke kvalitetne škole>, <Stvaranje priijateljskih odnosa>, <Kako rješavati probleme nediscipline>, <Kako stvoriti kvalitetnu školu> |
UDK: | 37.01:371.4.5:37.06 |
Signatura: | PE 371.4 GLA k |
Inventarni broj: | 17712, 17713, 17769, 18156, 18157 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 7807 |
|
29 |
|
|
30 |
|
|
31 |
|
|
32 |
|
|
33 |
|
|
34 |
|
|
35 |
|
|
36 |
|
Naslov: | Opća pedagogija / urednik S. Pataki ; uredili Edo Vajnaht, Ante Vukasović; autori: Dragutin Franković [...et al.] |
Izdanje: | 9. izd |
Impresum: | Zagreb : Pedagoško-književni zbor , 1964 |
Materijalni opis: | 290 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Ključne riječi: | pedagogija, teorija * odgoj * obrazovanje * nastava * organizacija nastave * didaktika * razvoj djeteta * dječji razvoj * predškolski odgoj * obiteljski odgoj |
Sažetak: | <Predmet, zadaci i metode pedagogije>, <Cilj i zadaci odgoja>, <Organizacija odgoja i škole>, <Razvoj djeteta predškolske i školske dobi>, <Fizički odgoj>, <Didaktika>, <Moralni odgoj>, <Estetski odgoj>, <Nastavnik>, <Porodica i škola> |
UDK: | 37.01/.02+37.018.1+373.2+372 |
Signatura: | PE 37.01 PED |
Inventarni broj: | 7509, 10704 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 3642 |
|
37 |
|
|
38 |
|
|
39 |
|
|
40 |
|
|
41 |
|
|
42 |
|
|
43 |
|
ISBN: | 953-6134-27-6 |
Naslov: | Osnove suvremene pedagogije / uredništvo Antun Mijatović ...[et al.] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski pedagoško-kniževni zbor , 1999 |
Materijalni opis: | 655 str. ; 25 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Bibliografija uz tekst. - Str. 641-655: Pedagoški pojmovnik |
Ključne riječi: | pedagogija * teorija * povijest pedagogije * didaktika * školstvo * odgoj * obrazovanje * obrazovna tehnologija * cjeloživotno obrazovanje * obrazovni menadžment |
Sažetak: | <Ishodišta i odredišta suvremene pedagogije>, <Razvoj suvremenih pedagoških ideja>, <Razvoj pedagoške milsi u Hrvatskoj>, <Pedagogijska znanost i njezina određenja>, <Svrha i zadaće odgoja i obrazovanja>, <Temeljne zakonitosti odgoja i obrazovanja>, <Odgoj>, <Obrazovanje>, <Izobrazba>, <Razvojni smjer školskih teorija>, <Nastavni sadržaji i znanje>, <Sustav odgoja i obrazovanja>, <Osnovica socijalne pedagogije>, <Učenici s osobitim potrebama>, <Učitelj - temeljni nositelj sustava odgoja i obrazovanja>, <Cjeloživotno obrazovanje>, <Financiranje školstva>, <Didaktika i obrazovna tehnologija>, <Epifenomenologija odgoja i obrazovanja>, <Upravljanje i rukovođenje u obrazovanju>, <Praćenje, vrednovanje i prosudba učinkovitosti odgojno-obrazovnog rada>, <Futurološka pedagogija>, <Međunarodna polazišta razvoja odgoja i obrazovanja>, <Pedagoški pojmovnik> |
UDK: | 37.01/.035.3 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.01 OSN |
Inventarni broj: | 16165, 16278, 16279, 16280, 16761 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 31 |
|
44 |
|
ISBN: | 0-7879-7588-5 |
Autor(i): | Merriam, Sharan B. ; Caffarella, Rosemary S. ; Baumgartner, Lisa M. |
Naslov: | Learning in adulthood : a comprehensive guide / Sharan B. Merriam, Rosemary S. Caffarella, Lisa M. Baumgartner |
Izdanje: | 3rd ed |
Impresum: | San Francisco : John Wiley & sons, Inc. ; Jossey-Bass , 2007 |
Materijalni opis: | XVI, 533 str. ; 24 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 439-533: Bibliografija. - Autorsko kazalo. - Predmetno kazalo |
Ključne riječi: | obrazovanje odraslih * andragogija * modeli obrazovanja odraslih * teorija obrazovanja odraslih * kritička teorija * postmodernizam * feminizam * pamćenje * učenje |
Sažetak: | <Part one: Adult learning in conteporary socitey>, <Part two: Adult learning theory and models>, <Part three: Newer approaches to adult learning>, <Part four: Learning and development> |
UDK: | 374.7/37.013.83+371.322.7 |
Signatura: | PE 374.7 MER l |
Inventarni broj: | 18119 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8478 |
|
45 |
|
|
46 |
|
Autor(i): | Keršenštajner, G. |
Naslov: | Teorija obrazovanja / G. Keršenštajner ; preveli s nemačkog originala Marija Đorđević i Živojin Đorđević |
Impresum: | Beograd : Geca Kon , [194?] |
Materijalni opis: | 497 str. ; 23 cm |
Jezik: | srpski |
Napomena: | Prijevod djela: Theorie der Bildung / Georg Kerschensteiner. - Str. 487-492: Autorsko kazalo |
Ključne riječi: | obrazovanje * pedagogija, teorija |
UDK: | 37:37.01 |
Signatura: | PE 37.01 KER t |
Inventarni broj: | 1484 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 5061 |
|
47 |
|
|
48 |
|
|
49 |
|
|
50 |
|
|
51 |
|
|
52 |
|
|
53 |
|
ISBN: | 953-98463-2-6 |
Autor(i): | Jarvis, Peter |
Naslov: | Poučavanje : teorija i praksa / Peter Jarvis ; [prevela s engleskog: Gordana Tobisch] |
Impresum: | Zagreb : Andragoški centar , 2003 |
Materijalni opis: | 304 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Biblioteka Teorija i praksa poučavanja ; Knjiga 4 |
Napomena: | Prijevod djela: The Theory and Practise of Teaching. - Bibliografija nakon svakog poglavlja |
Ključne riječi: | podučavanje * učenje * pedagogija * didaktika * metode podučavanja * obrazovanje odraslih * obrazovanje na daljinu * iskustveno učenje * visoko obrazovanje |
Sažetak: | <Poučavanje, učenje - krajolik se mijenja>, <Poučavanje u svijetu koji se mijenja>, <Stilovi i metode poučavanja>, <Etika i obrazovanje>, <Radikalne i feminističke pedagogije>, <Didaktičnost: predavanja i predavanje kao metoda>, <Sokratovska metoda>, <Facilitacija i facilitatorov stil>, <Načela iskustvenog obrazovanja>, <Iskustvene metode poučavanja i učenja>, <Učenje zasnovano na praksi i učenje zasnovano na problemu>, <Mentorstvo: umijeće podučavanja i učenja>, <Zajednica učenja: model za poučavanje i učenje>, <Procjena u obrazovanju nakon formalnog školovanja>, <Procjena iskustvenog učenja u visokom obrazovanju>, <Obrazovanje na daljinu u društvu koje uči>, <Daljnji razvoj poučavanja> |
UDK: | 371.3:37:374.7:159.953:378 |
Signatura: | PE 371.3 JAR p |
Inventarni broj: | 17692, 17693 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 7687 |
|
54 |
|
|
|
1
|
Upit: UncontrolledTerms_swish=(obrazovanje, teorija ) |